Mikawanoh Seminar
Seminar
mangrupa hiji pasamoan atawa sidang pikeun ngabahas hiji masalah di handapeun
lulugu pupuhu sidang (guru badag atawa hiji jalma ahli). Pasamoan atawa sidang
dina seminar biasana mintonkeun hiji atawa sawatara pembicaraan kalayan makalah
atawa kertas gawé séwang-séwangan. Seminar biasana diayakeun pikeun ngabahas
hiji masalah sacara ilmiah. Anu berpartisipasi ogé jelema anu ahli dina
widangna.
Seminar ngeunaan pamasaran hiji produk, tangtu dihadiran ku para
pakar widang pamasaran. Seminar atikan tangtu waé dihadiran ku para ahli
atikan. Samentara éta, peserta berperan pikeun nepikeun patarosan, ulasan,
sarta pembahasan ku kituna ngahasilkeun pamahaman ngeunaan hiji masalah.Henteu hartosna yén kelas henteu bisa menyelenggarakan seminar. Di kelas bisa ogé diayakeun seminar. Anu penting yén urang mecakan ngabahas hiji masalah kalayan argumen-argumen anu logis, henteu émosional. Para pembicaranya ogé ngagunakeun alpukah, pamadegan, waleran, pembahasan sacara ilmiah ogé. Tuluy aya seotang pemrasaan anu menyajikan makalah.
TUJUAN SEMINAR
-
Muka
wacana masarakat umum, mahasiswa statistika,
atawa palaku bisnis ngeunaan data mining
-
Ngamekarkeun
pola pikir ilmiah mahasiswa dina nyiptakeun inovasi anyar dina pemanfaatan data
mining.
-
Nyiapkeun
Asal Daya Manusa Indonésia anu tohaga sarta siap bersaing di era globalisasi.
Hal- hal anu diperhatikeun ku seminar
1. Siapkeun bahan-bahan seminar luyu
jeung topik anu diseminarkeun
2. jien maklah kalayan ringkes tapi
pepel
3. palusu saha bae nu bakal pangjejer
4. Paluruh kasang tukang pamilon seminar
5. Dina nepikeun masalah, alusna mah
latar. Hartina teu nempokeun deui makalah
6. Dina lebah ngajawab pananya, jawab
sing tandes, jelas, jeung argumentative
Susunan Seminar
1. Laporan pupuhu.
2. Penyajian pupuhu.
3. Pembahasan ku pembahas.
4. Sawala.
5. Penyimpulan.
6. Panutup.
Nyusun laporan hasil seminar
Laporan hasil seminar dina dasarna
sarua jeung laporan hasil sawala, utamana sistematiknya. Anu béda ialah
materinya, nyaéta bahan- bahan anu dilaporkeun.
No comments:
Post a Comment